artikel menarik

Sunday, January 30, 2011

4.5 saat melipat baju



Terjemahan dari video di atas:

Tuan-tuan dan puan-puan. Mari sini rapat-rapat. Hari ini saya akan menunjukkan cara-cara melipat baju dengan cepat. Info ini sangat berguna untuk keluarga yang ramai ahlinya. Sebabnya, semakin ramai ahli keluarga, semakin banyak pakaian yang nak dilipat. Ok, saya tunjukkan sekarang. 

Sebenarnya aku hentam ja, ha3... Tapi apa yang video ni cuba sampaikan lebih kurang macam tu la. Aku tiru gaya orang jual ubat kat pasar malam kat rumah aku dulu-dulu. Ayat dia hampir sama, dia rakam then ulang banyak kali sampai habis waktu berniaga kat pasar malam. Aku pernah try cara yang oba-san ni tunjuk, kalau lipat baju yang lembut jadi la. Baju yang kain kasar sikit, anda perlukan sedikit kesabaran dan ketekunan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...