artikel menarik

Saturday, January 15, 2011

yang mana satu pilihanku ??


upu (capital letters)

Hmm, dari 10 Jan hari tu lagi dah dibuka permohonannya untuk lepasan diploma/setaraf.  So, aku pun dah minta tolong mak aku belikan siap-siap no pin kat BSN. Harganya RM 5 + RM10.60. Kiranya RM15.60. 


CONTOH. Ni bukan no pin free tau. Kena dapatkannya di BSN, Bank Simpanan Nasional yang berdekatan, he3... Kalau nak clear, boleh klik ok...

Ada kawan kepada kawan aku cakap RM 5 ja, ceh... Mana nak dapat harga tu wei... May be dia tersalah dengar kot. Semalam dalam pukul 10 lebih malam aku sampai kat umah, balik terus dari kilang. Jadinya hari ni nak usha-usha la kan laman web upu tu. Pilihan tu terlampau banyak dan aku tak nak la kelam-kabut isi. So, untuk hari ni aku just tengok panduan and kos yang aku minat. Lagipun, due date 4 April, lebih kurang 2 bulan lebih lagi. Aku nak masuk UPM tapi tak tau la kan dapat ke tak, yang penting, mohon. Again, mohon. Kalau tak try, mana nak tau kan. U lain, macam USM, UTM and UM pun aku minat gak. Banyak gak benda yang perlu didisi, segala macam tarikh, result and so on, ho3... Tapi most of my friends, macam nak UPM sebab syllabus aku time diploma dulu memang diuruskan oleh UPM. So, lau dpat UPM memang kira ok r, aku pun teringin nak study food technology kat sana, he3... Sampai sini ja la aku nak berceloteh, penat dah menaip sebab baru baik demam. Ok, pada semua yang nak apply UPU, wish good luck to all of you !! 

2 comments:

Anonymous said...

x lepas lg nie..UPU fasa 2..x tau la mslh pe..LPSN SPM

Unknown said...

owh, cm 2..msti sbb rmai tgh apply la 2..bnyk gak an info yg upu nk kita isi..btw, gd luck !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...