artikel menarik

Wednesday, May 4, 2011

saya join contest gambar desktop lappy~


Sebenarnya, aku tengah sibuk menyiapkan report praktikal. Dah taip tapi bila time nak ikut format tu yang leceh sikit. Saja la aku buat dalam mode santai sebab tak nak serabut. Sebab tu jugak la aku da masa nak berleha-leha kat sini, he3... So, tadi aku buat kunjungan balas then ternampak contest ni. Rasa macam nak join pulak, ngee~  Contest ni adalah anjuran penganjur di bawah, ho3...




Kalau nak join contest ni, just klik gambar atau pun word penganjur kat atas tu. Penganjur suruh print screen dekstop lappy or computer. So, setelah aku print screen, ini lah rupanya dektop lappy aku.




Lepas dah print screen kena cerita why pilih picture ni. Aku ni seorang peminat anime (otaku). Plus, nampak macam sopan ja pakai tudung walaupun ada anak rambut terkeluar sikit. Itu sebab dia tak pakai anak tudung,  nanti aku suruh dia betulkan, he3... Lagi pun, aku tak minat kalau nak letak muka sendiri atau muka sebenar orang lain as a desktop background. Nampak lapang ja kawasan dan sejuk mata memandang, sebab tu aku pilih picture ni.

Pasal ikon pulak, aku memang tak suka serabut banyak-banyak ikon kat desktop. Bukan semua yang kita nak guna. Even aku as a student, aku tak letak mic.word or excel or power point kat desktop, aku letak kat start panel. Memang dah buat had 1 baris ja ikon, kang kalau banyak-banyak, desktop background pun tak perlu pakai lagi dah sebab tak nampak dah backgroundnya.

So, setakat ni ja la answer sheet aku, he3... To cik penganjur, best la contest macam ni. Memang menarik untuk dijoin. Nak tag 2 orang bloggers pulak.  


Pinnn...pinn...pinn.... Anda sudah di tag, ho3~

2 comments:

Abu Bagi said...

wah terima kasih kerana mentag aku..
ga ape ni..cam best je..nti free free sikit aku join..

btw gud luck..semboga mng dpat hadia sebuah rumah dua tingkat..hehehe :)

Unknown said...

sama2...
contest desktop backgroud sapa kemas n lawa...ok, t bla free leh ko join..
rumah bglo?? ha3 =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...