artikel menarik

Friday, May 13, 2011

award for my 100th follower....


Akhirnya, blog moshi-moshi ni berjaya jugak dapat follower yang ke-100. Dulu aku buat blog suka-suki ja, blogwalking pun tak pernah. So, sejak ada broadband ni, aku pun mula la berjalan-jalan dari 1 blog ke 1 blog. Tapi makin lama, broadbad aku jadi macam berukband, so ada masa laju ada masa lembs (lembab). Kadang kala aku pun sibuk dengan hal-hal dunia, ho3... Ok lah, apa-apa hal pun, aku nak kasi award tak seberapa ni kat my 100th follower. 




The lucky people is...................


Thankz yaw !!

2 comments:

ceritasekupang said...

tahniah2...teruskan menaip...

hazirah cw said...

ya2, mekasih~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...