artikel menarik

Wednesday, June 15, 2011

kempen jom tutup aurat


Photobucket

 Tanda aku buat entri ni adalah sebagai tanda aku menyokong kempen "Jom Tutup Aurat" oleh Mr.AnO. Walaupun tiada ganjaran yang diberikan oleh Mr.AnO tapi ada ganjaran dari Nya. Berdasarkan pemerhatian aku mengenai masyarakat sekeliling, ada pelbagai ragam mengenai aurat yang dapat aku lihat. Tak perlu la disebut kat sini, sebab rasanya kita sendiri boleh menilai keadaan sekeliling kita. Kempen dan entri ni bukan bertujuan menyindir sesiapa, tetapi ianya sebagai peringatan kepada diri kita termasuklah diri aku sendiri. Kadang kala manusia mudah leka dan agak goyah pegangan agama. Ingat memperingati itu amalan yang baik lagi mulia. Semoga kita semua tergolong di dalam golongan yang sentiasa ingat memperingati sesama muslim dan sentiasa membaiki kelemahan diri. 

Kalau anda juga turut menyokong kempen ni, sila la copy badge ni kat blog dan sebar-sebarkan pada kawan-kawan yang lain. Link kan entri pada Mr.AnO (^^,)


3 comments:

Mr AnOnymOUs said...

assalamualaikum..moshi.moshi..
terima kasih sbb join! huhu Mr AnO maybe tak dpt bg gnjaran, huhu tp insyaAllah usha yg kcik nie dpndg tgi oleh Allah:) ikhlas yer...

Unknown said...

waalaikumussalam...sama2..xpa, kempen mcm ni bagus..ya, semoga kita sentiasa berada di bawah rahmat Allah... ^^

Far8 budak baik said...

yeah.ak pun sonong kau..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...