artikel menarik

Thursday, June 9, 2011

part 1 : yang mana 1 lelaki, yang mana 1 perempuan??


Semalam dah berkira-kira. Pagi ni, aku nak main teka-teka pulak, ho3... Kat bawah ni ada 1 gambar yang ada 2 muka. Cuba anda renungkan dan hayati muka-muka tersebut. Tapi bukan aku nak suruh tilik ke apa.



Dah habis tengok gambar ni?

Pada pendapat korang la kan, dalam gambar tu yang mana 1 lelaki dan yang mana 1 perempuan?

Kalau ikutkan pendapat aku, yang di sebelah kanan tu lelaki dan yang di sebelah kiri tu perempuan. Haa, gambar yang sebelah kanan tu bukan muka dia berbelak, tapi itu effect pencahayaan. Saja suka-suka ja aku nak tahu pendapat korang. Tak nak teka pun tak pa sebab bukan ada hadiah, kalah atau menang. 

Korang teka la dulu, nanti lagi 2 3 hari lagi aku bagi jawapan dia. Itu pun, kalau korang betul-betul nak tahu yang mana 1 lelaki dan yang mana 1 perempuan, he3...  (^^,)Y

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...