artikel menarik

Thursday, August 19, 2010

tulang 4 kerat~

Beberapa hari belakangan ni aku sampai x larat nak post entri baru...plus, dengan keja yang menimbun kat atas meja study aku...semuanya menanti untuk disiapkan,hu3...hari ni aku rasa adalah hari yang paling aku manfaatkan sisa-sisa kudrat aku dari 8 pagi sampai 5 petang...hari ni memang x da kelas teori, full amali...paginya smpi zohor sibuk dengan projek akhir...petangnya lak sibuk dengan 2 amali yang run serentak,hu3...nasib la pagi tadi aku bersahur...kalau tak, dehydration aku hari ni...habis semua alat radas x cukup...kelam kabut ja suasana dalam lab tadi...masing-masing punya muka semakin petang waktu, semakin lesu muka...almaklumla bulan puasa...kalau bulnn lain, pas habis ja amali terus balik singgah kafe...amek angin sikit sambil minum-minum...wah,bestnya....hujung minggu ni aku kena qadha balik rest time aku...semalam nak siapkan keja punya pasal, mata aku dah mogok besar-besaran...mata aku mengalami keradangan...berair ja x henti-henti,gatal-gatal pun ada and sedikit selesema, sob5...tp nasib la keja tu dapat disiapkan gak tengahari tadi...itu pun curi-curi time sambil buat projek sambil buat report aku yang tergendala tu...ni ja yang aku larat nak cerita...dah x terdaya tangan ini menaip setelah tulang 4 keratku dikerah sepenuhnya hari ni......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...