artikel menarik

Friday, August 13, 2010

keja oh keja~

Minggu ni n minggu lepas lagi aku banyak penuhkan waktu malam aku dengan siapkan assigment and lab repot...mujur la minggu ni x da kuiz or test...lau x,adehh...lagi berat kepalo den..suma keja aku w/pun dah dibuat tapi macam x habis2 gak,tidur lewat lak 2...itu memang dah sampai tahap x tau nak cakap apa dah..... Bila masuk bulan posa, pas terawih terus balik bilik sambung wat keja,hu3...selalu memang ada banyak keja gak tapi x la sebanyak minggu ni..... Kelas lak memang office hour start 8am hbs 5pm...petang time lepas asar memang aku x wat keja..lagi pun orang tua-tua cakap x elok sangat wat keja or study time pas asar...dengan mind map nya lagi kena hantar,tapi itu ok ja coz salin ja nota tapi dalam bentuk mind map...keja punya la banyak sampai aku t'delay nak hantar mind map and repot (ter kah?? he3)...actually,sengaja + x sengaja...x kan nak hantar keja yang x siap lagi kan,no use la cam 2..... Yang membuatkan aku jadi lagi banyak ter sebab 2 minggu lepas ada lecturer2 yang p kursus,he3...paham-paham ja la,itu lah punca aku lewat hantar 2...tapi camna pun aku dah hantar suma keja before lecturer2 2 balik kursus..... Aku baru ja hantar lab repot tadi pagi..nasib la di awal pagi,risau gak kot2 kena sound pagi-pagi lagi..mak aihh,mmg repot aku kali ni kalah ketebalan assigment...boleh masuk slot hari ini dalam sejarah ni,ho3...sampaikan nak stapler pun kena guna extra energy...itulah lab repot aku hasil eksperimen 4 minggu..... Yang depan-depan tu mudah r,bila sampai discussion ja mulalah mata aku ni berat semacam...nak kata ada guni kat mata,xda..tapi memang macam ditarik-tarik kelopak mata aku ni...kadang-kadang tahan ngantuk nya pasal,sampai merapu aku tulis...mulalah 'and' jadi 'dan' n macam2 lagi words yang aku main tulis ja...mata pun antara nampak dan tidak...ramai la mata kawan-kawan aku yang ada eye bag..aku pun tergolong sama..... .. Lab repot microbial industry tadi, nasib aku boleh bangun awal pagi,pas sahur terus penuhkan lubang2 dalam repot aku 2..pagi ni la jugak print lampiran,mujur sempat and aku pun x terlambat ke kelas 1st pagi td..fat n oil technology..dah la baju pun x iron lagi,dah pukul 7 lebih baru siap iron n kalut dok cari notes aku... Skang ni just tinggal 1 ja lagi assigment yang nak kan 6 pages by handwriting...yang ni kena hantar esok,tp baru ada kesempatan nak menyiapkannya..tapi aku masih sempat post entri kat blog ni sebab aku tengah tunggu mood nak start menulis...ini yang menguji kecomelan huruf-huruf aku ni...kang nanti page depan bulat lagi huruf aku,dh masuk 2 3 page mula herot petot... aku just nk menulis semula sebab draf aku dah wat semalam ckit2.... Agaknya betol kot formula ni : STUDY + DYING = STUDYING X sabar nya nak tunggu hujung minggu..aku nak qado rehat aku,kui3...aku suka hujung minggu yang tenang !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...