artikel menarik

Sunday, August 14, 2011

promosi songkok raya


Bulan Ramadhan dah hampir 2 minggu berlalu, kita pun dah berpuasa hampir 2 minggu. Korang dah shopping? Baju raya? Kasut raya? Tudung/shawl raya? 
SONGKOK RAYA?? 

Haa, kalau belum beli songkok raya, boleh la singgah lama sikit kat sini. Nak beli untuk diri sendiri boleh atau untuk ayah, adik, abang, tok wan dan lain-lain lagi pun boleh. Cuma order saja, tak perlu start enjin kereta dan berjalan-jalan dari 1 kedai ke satu kedai untuk memilih dan membeli songkok raya.

Songkok ni special edition. Pembeli songkok ini sememangnya mempunyai citarasa yang unik kerana seni jahitan songkok ini sangat mengagumkan. Disebabkan songkok ni mendapat permintaan yang tinggi, tinggal saiz M, L dan XL ja. Harga pun berpatutan, cuma rm 45 sahaja.

Okey, kat bawah ni ada gambar contoh songkok tu. Tengok la saiz kepala korang sesuai yang mana. 


Saiz M

Saiz L

Saiz XL


Dah pilih saiz mana yang sesuai? Hehehe... Gurau ja, jangan marah. Mintak la kak, abang, mak, ayah, pak sedara atau mak sedara belikan. Pesan kat diorang, letak dalam sampul raya ok... (^^,)

~Selamat Berpuasa untuk Hari Ini~

4 comments:

Ayie said...

haaha..nsb bek tngku dh xde..hahaa

hazirah cw said...

mujur la..tp yg penting songkok 2..muka tu ignore jap, ehehe

nursyamime said...

haha boleh ye ad saiz..
cmne lak saiz xxl..huk3:)

hazirah cw said...

nursyamime : klau saiz xxl, smpai ke dagu songkok 2, heu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...