artikel menarik

Friday, November 26, 2010

curious but nervous

Hari ni 25 Nov 2010, maknanya esok 26 Nov 2010. Esok, result final exam aku untuk sem 5 akan dikeluarkan, hu3. Sem ni sekejap sangat jawab exam sebab straight 3 paper terus. Lepas tu baru sambung lagi 2 paper. Time nak jawab exam, mulanya rasa cam biasa ja pas tu risau sikit, boleh ke buat. Tapi bila dah jawab, ish cepat la habis, dah tak sabar nak tau result. Ya la, dah kalau kita buat something mesti la kita nak tau apa keputusannya, pada aku la, orang lain tak tau la macam mana diorang fikir. Terasa macam nak test power, konon la, ha3. Almaklumla, dah belajar 1 sem, berapa banyak ja yang lekat kat kepala.
Tinggal tak sampai 24 jam lagi pun dah. lebih kurang 10 jam ja lagi. Jap g kul 12 am aku nak bersiap siaga dah depan my lappy. Dah 2 minggu sejak aku punya last paper, selama masa tu gak la aku tertanya-tanya berapa la PNM dan HPNM aku sem ni. Nak bajet sendiri pun tak tau sebab sem ni aku main jawab ja, layan~ Tengah malam ni kena la bersedia dari segi mental dan fizikal untuk klik nak tengok result aku tu, ho3.
Kalau boleh nak maintain la yang sem lepas tu tapi kalau better dari sem lepas lagi bagus. Lagi pun sem depan aku dah tak ambil final exam sebabnya nak g praktikal sudah. Harap-harap dapat la AKJ lagi sem ni, satu lagi aku pun harap kawan-kawan aku semua akan pas dengan jayanya. Semoga segala usaha aku sem ni berbaloi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...