artikel menarik

Saturday, February 26, 2011

pasar malam yang pelik


Menu-menu yang pelik ni aku tak pasti la pulak diorang jual kat mana, tapi macam kat pasar malam la kot. Tak pun street market istilah dia. Ni semua makanan pelik di Beijing. Pelik bagi kita tapi tidak bagi mereka. Aku terbayang, macam mana kalau menu ni diumpamakan macam menu yang selalu kita tengok kat pasar malam kita. Satu malam, kita p ramai-ramai pasar malam. Tengok-tengok, semua peniaga jual menu macam ni, haru gak. Kalau aku, taubat tak p pasar malam dah, ha3~


Daging untuk kebab pita

Jagung bakar. Yang ni ok la jugak

Ni bebola ayam, sotong, ketam, jejari ikan

Laksa kaw punya. Slirpp slirppp

Yong Tau Fu. Ekor iguana special hari ni

Keropok lekor. Baru ja goreng. Mai beli mai beli

4 comments:

m!sZ zAL!nA said...

erk!!!!

hazirah cw said...

terkedu ek? ho3~

sicKo^ said...

kuda laut , kala jengking pun ada.. diorang ni, klau bagi batu pun, makan kot

hazirah cw said...

ha3, mcm mkn semua ja diorg~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...