artikel menarik

Friday, February 25, 2011

jari-jemari


Kalau ada orang yang boleh buat macam apa yang video ni buat, memang terer la. Aku tak pernah lagi try buat, kot-kot la aku pun boleh buat gak, nanti aku try, ho3... Tapi may be sebelum au master benda ni, may be jari aku dah berpintal kot, tak pun terkial-kial nanti nak menulis. Mula-mula tengok video, ingatkan amenda la yang do menari-nari ni, rupanya jari orang yg jadi orang. Haa, camna tu? Tengok nanti tau la. Kreatif, i like it~

video

Amacam?? Jika anda berminat atau mempunyai bakat terpendam seperti ini, bolehlah berlatih di rumah masing-masing. Bakat terpendam ok bukan terpadam, he3~

4 comments:

Hafiz said...

hahaha so clever.. memang hebat.. 10star la.. ^_^

hazirah cw said...

2 la, hebat sungguh...menarik plak 2..

Dhia Delisha said...

memang betul makanan kat beijing semua pelik2 dhia dh penah p n tengok... huhuhu...x lalu nak mam dah...

hazirah cw said...

hu3, geli tekak..baru tengok, blum try...tp mmg xnk try, ho3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...