artikel menarik

Friday, March 25, 2011

charlie dan abangnya


Di suatu petang yang bosan lagi syahdu untuk melelapkan mata ni, aku yang sedang kebosanan berada di office pun mula menggunakan kemudahan internet yang sedia ada untuk post entri ni. Tapi internet hari ni ada problem la pulak, so sekarang entri ni dipos dengan internet broadband aku. Mujur laju sebab aku balik rumah hari ni, he3~ Aku nak share 2 video, pasal telatah charlie dan abangnya. Sharing is caring, ho3~ Amenda la aku merapu ni, layan... 



 Ha3, kesian kat abang charlie, kena gigit jari...baik gak abang dia ni, kalau tak mesti dah lama kepala charlie yang botak licin tu kena cepuk, ha3... Yang kat bawah ni pulak, versi autotuned. Sedap gak bila dah jadi lagu. Apa-apa pun, 'ouch'  tu mesti jelas. Enjoy watching this videos !!  


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...