artikel menarik

Monday, April 30, 2012

high kick 3 : revenge of the short legged



Pernah tengok tak sitkom ni? Aku sedut dari kawan aku, tapi yang season 3 ja yang dia ada. Dah lama dah dengar orang cakap sitkom ni lawak. Baru ja habis tengok sampai episod 64.  Sitkom ni mengisahkan ahn nae sang dan yoon yoo soon, pasangan suami isteri pertengahan umur. Bila perniagaan nae sang bankrap, diorang pun tumpang rumah adik yoo soon, gye sang. Kat sini la macam-macam konflik berlaku.



Scene ni aku suka tengok park ha sun menari lagu t-ara:roly poly. Tapi menari dengan gelabahnya, tengok ekspresi muka dia, tu yang tak boleh blah tu. Dia cuba alih perhatian vice principle dan teacher park ji sun daripada kantoi dengan diorang sebab teacher julien duduk serumah dengan dia. 


Yang ni pulak, ahn soo jung buat lagu dia sendiri. Part 1st lagu ni, asyik sebut nama dia ja, hahaha 

Sebenarnya, banyak lagi scene yang best. Argh, tak sabar nak tunggu softsub untuk episod 65 dan seterusnya. Tengok yang raw video, bukan faham sangat, hehehe... Saja ja nak share dengan korang, kot kot ada yang minat tengok sitkom ni. Sesuai untuk hilangkan stress atau pun untuk tontonan waktu senggang, kyak~ (^^,)Y

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...