artikel menarik

Monday, January 6, 2014

komen-komen yang lawak

Pada suatu malam yang aku rasa agak kebosanan, masa tengah skrol turun Facebook, tiba-tiba jumpa ada orang shared link "The 33 Dumbest Things That Happened in 2013". Aku pun buka la, curious. Baru ja baca perkara pertama, aku dah tergelak dah. Saja nak pesan awal-awal, kalau ada orang yang nak baca page tu, diharap jangan baca sambil makan atau minum air. Sebabnya, segala apa yang ada dalam mulut tu, akan melompat keluar jauh dari mulut anda. 

So, saja nak share beberapa perkara yang aku rasa lawak, hahaha

This girl's #wondering:
Lorh...

Kena belajar semula pengelasan haiwan ni sebabnya ada sedikit kekeliruan di situ

This:
Elevator, escalator? Escalator, elevator? Ada tak dalam kalangan kawan kita yang jenis kepala batu macam ni? 

This groundbreaking development in squirreling education:
Err, tak tau nak kata apa kalau ada orang tanya aku soalan macam ni...

This lesson in internet slang:
Sampai bila-bila pun tak habis komen, kalau si "Abii ..... " tu komen semula 'be right back', hahaha...

So, terisi la masa lapang aku nak hilangkan bosan. Untuk lagi 28 perkara tu, korang boleh baca kat sini. Boleh la baca sat kalau dah penat study ka, tambah-tambah musim final exam ni, hehehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...