artikel menarik

Sunday, October 24, 2010

~bowling~

Semalam lepas habis ja test sanitasi, aku terus keluar bandar nak g main bowling. Lama gak tak main, last main pun time tahun lepas. Walaupun aku ni just pemain amatur ja, tapi aku tak kisah la janji dapat main. Masuk longkang ka, strike ka, spare ka, aku layan ja semua, caca marba sudah. Puas itu penting ja, janji kita enjoy!! Semalam just main bertiga dengan aina and azah, 1 game. Seharian gak la keluar main, makan2 and jalan2. Hari ni pun keluar lagi, nak main bowling lagi tapi dengan orang lain lak. Hari ni keluar berempat dengan il, effa and dila. Sama gak macam semalam, main, makan2 and jalan2. Hari ni kitorang main 2 game, puas hati, ha3~ 2 hari berturut-turut aku keluar, almaklumla dah lama kot aku stay kat bilik tak pun busy buat report/assignment. Macam2 gaya dan aksi aku dapat tengok time kat bowling centre tu. Patutnya hari ni aku da rehearsal pukul 3 pm untuk jamuan ahad malam, organized by JPP tapi disebabkan lane bowling tu hanya akan ada kekosongan pukul 2.30 pm so kitorang ambil kepunak g reheatusan nak g tengok wayang. Tapi tiket semua pukul 2.40, 2.10 so mana sempat aku nak g rehearsal tu, then aku and il sepakat tak nak g rehearsal. Jadinya esok mlm ja la kitorang tengok keadaan nak duduk kat mana, nak buat apa, nak g mana dll. , ho3~ Apa2 pun 2 hari ni memang best sangat ditambah dengan ni sem last kami bersama2.
REALLY HAPPY AND LOVE THIS MOMENT THAT WE SPENT TOGETHER. THE MEMORY WILL ALWAYS BEAR IN MY MIND AND FEEL BY MY HEART.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...