artikel menarik

Monday, June 14, 2010

result oh result...

Secara rasminya result utk sesi jan 2010 keluar 16hb ni..tapi tadi dah boleh check dah pn..berdebar gak hati ni nk klik2 tgk result..debaran kian terasa, kehangantan mula membara, kesejukan makin melanda, kegelisahan meronta2, kekusutan menyesakkan dada,ho3..sbb time jwb paper kimia hari 2 dh sangkut dah..x sangka plak soalan dy cam 2..agak terkejut sbb 1 apa yg aku study mlm 2 mmg x masuk..mulalah ak terasa detik2 kehancuran aku,baru berangan-angan nk join masuk zmn kegemilangan,hu3..kawan2 aku yang lain ramai yg dpt pointer tinggi2.. tahniah utk kawan2 aku..sedihnya aku x dpt nak capai target..ni yang buatkan ak nk cepat siapkan " wishboard" aku ni,he3..bila tengok hari2,may be 2 boleh naikkan lagi semangat dan tekad kita..lagi pun aku ada 1 ja lg sem,so next time kena well prepared la..kalau x,inilah jadinya..tapi nasib baik la,kimia aku x fail, lulus..kalau la aku put a little more effort,may b aku boleh dpt A-..tapi, let by gone be by gone..ho3..apa2 pun,aku dah try da best..sampai pukul brpa pg study kimia sbb risau yg terlampau..alhamdulillah aku masih KJ dan HPNM ak pun ok lg..so,sem depan aku da 1 ja lg peluang..grab that golden oppurtunity and show what u had learned before..dun give up and always bear in mind that u can be at the top !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...