artikel menarik

Wednesday, August 25, 2010

du-ga-an pu-a-sa

Belakangan ni setiap hari cam panas ja...terik dan pedih bila kena muka...tapi, kalau bulan tak puasa selalu ja minum air + ais walaupun tau yang ais tak elok untuk kesihatan...he3...tetiba pulak teringat iklan raya adibah noor ni... 'pelakon' tambahan dalam iklan ni ada 3...encik ais krim lemon, cik ais kacang and puan cokodok...best betul ais krim tu jadi besar...dah la ais krim favourite aku tu, lemon and kat dalam ada vanilla...1 lagi, ais kacang tu bertukar dari mangkuk kecil jadi besar, favourite aku gak ni...cokodok pun favourite aku gak (semua favourite aku,ngeh3)....almaklum la bulan puasa, semua yang sejuk2 aku suka,ho3...pendek kata memang best la iklan ni...suka3 !!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...